Pages

Sunday, August 18, 2013

Reisi kokkuvõte

Saabumise õhtul kui saatsin ema õue, läksin ise ratast garaaži viima. Sadula vastu puutunud kehaosa ei tahtnud mitte sadulasse minna ja nii ma ratta käekõrval garaaži lükkasin. Kaks abimeest - koer ja kass olid ka ühes - need ei jää praegu sammugi maha.
Oleme nüüdseks saanud 2 päeva kodus olla. Eile ei tahtnud veel eriti mitte midagi teha, sest reisiväsimus oli veel kehas. Ainus mida eile kindlasti tahtsin teha oli, Dorsik puhtaks pesta, et ta saaks ka enda reisiväsimust puhtana välja puhata. Aitäh Ahtile, kes oli nii hea, et aitas tuvastada, mida Dorsik mulle Splitis öelda tahtis!

Eile ja täna tegin reisikuludest kokkuvõtet. Kokku kulus 832 €, millest:
kütus 415 €
majutus 162 €
söök ja jook 142 €
teemaksud ja pääsud 82 €
tsikli remont 31€.
Seega täitsa eelarve piirides nagu plaanitud oli.
Kokku läbitud kilomeetreid 6045, milleks kulus kokku 285 liitrit kütust ehk keskmiseks kütusekuluks 4,7 l/100 km. Martinil kulus hinnanguliselt sama kogus kütust oma 425 kg tühikaaluga rattale, kus veel lisaks 3 kohvrit ja Martin ise ka. Mul ei ole vist eriline ökopill :) Kui pole tegemist erilise ökopilliga, millel veel lisaks ainult 12 liitrine paak, siis tähelepanelikumad lugejad tahaks teada vastust küsimusele, et mitu korda ma siis ikkagi tankisin? Tankisin selle 12 päeva jooksul 35 korda :) Sellest 8 korda Austrias ja nii Horvaatias kui Poolas tuli tanklat külastada 7l korral. Keskmiselt tankisin 8,1 liitrit korraga, maksimaalselt 10,6 liitrit.
Mul on palju toredaid töökaaslasi, kel on huvitavaid hobisid. Seda, et töökaaslane Sloveeniast münte tahtis ma juba korra mainisn. Küll aga ei maininud ma seda, et mu teine kolleeg kogub suhkrut. Mhmh, just. Noh tegelikult erinevaid suhkrupakke, mille jaoks on tal lausa eraldi seinavaip õmmeldud. Ma siis püüan ka talle abiks olla.
Minu käbide kollektsiooni lisandus sel aastal kaks uut isendit, ka seekord Medulinist. Noh seal ju on nii ilusad männid, millel veel ilusamad käbid. Suhkur, mündid ja 2 käbi oli ka kõik, mis ma sellelt reisil kaasa tõin, sest rohkemaks lihtsalt ei ole ruumi. Need käbikesed said ka viimasena kohvrisse pistetud, kuigi kandidaate oli rohkemgi, aga nood jätsin oravale :)
 Täna oli suur pesupäev - pesin puhtaks sõiduriided, 3 hooaega ja 2 reisi vastu pidanud saapad, tavalised riided ja Tarmolt laenatud magamiskoti, mis hoidis mind mägedes surnuks külmumast. Aitäh Tarmo!

Kodus ootasid mind punaste põskedega tomatid, ootamisest kurnatud kassike ja suur naerunäoga koer, kes nüüd juba rahulikult und norskab.


Reis täitis oma eemärki - vaim sai paljude kiivris veedetud tundide jooksul tugevamaks ja keha nii palju koormust, et see vaimule tasakaaluks on. Nüüd on mõtted puhtad ja kerged, hinges kindel teadmine sellest, mis on oluline. Kodus on vaikne ja hea olla :)
Aitäh kõigile lugejaile, kes selle aja jooksul klikkasid blogi kokku 2000 korral, ainult teie pärast pingutasin igal võimalikul juhul (isegi öösel telgis itaallaste karavani elektriga)  pilte töödelda ja postitusi üles panna.

No comments:

Post a Comment