Pages

Saturday, August 10, 2013

5. päev Tre Cime di Lavaredo (Itaalia) - Lago di Cavazzo (Itaalia)

 Martin ärkas kell 7. Käis mägede vahel ringi, vaatas siia ja sinna, vihma ei sadanud. Ostis mägimajakesest vett, sest juba õhtul avastasime, et meil pole vett. Siis tegi rattad puhtaks. Käis telgi juures kuulatamas kas ma ka ärkan. Ei ärkanud. Enne kella 10 minuga kontakti ei saanud, ma ei tahtnud üldse liigutada. Kui lõpuks silmad lahti tegin, ütlesin ainult, et ma sulan veidi sest nüüd on soojem. Külm öö oli ja veidi sadas ka öösel. Kui ma lõpuks üles tõusin, sadas vihma, lõi välku ja müristas. Panime vihmariided selga ja hakkasime kiirelt asju pakkima.

Sõitsime Cortina d´Amprezzosse, kust leidsime hommikusöögi.  - minul latte macchiato šokolaadimuffiniga ja Martinil pizza espressoga. Otsustasime, et plaanitud suurt ringi me halva ilma ja hilise kellaaja tõttu ikka ei tee, kuid Passo Giau ringi ikka teeme (loe: ma pean sinna saama, muidu suren). Vaated tänasest päevast:





Pärast viimase pildi tegemist küsib Martin, et mis sa muigad? Ei midagi, nüüd on kõik olemas, võime siit ära minna J
Peale 17 jõudsime Tolmezzo lähistele Lago di Cavazzo äärde, kus saime ennast pesta, telgi kuivaks, kõhud täis ja juua.  Ja mis kõige tähtsam, internetti, et teiega meie elamusi jagada.

No comments:

Post a Comment