Pages

Sunday, August 11, 2013

7. päev Medulinis ja Pulas (Horvaatia)

Medulin on pisike kuurort Pulast 14 km lõunapoole. Siin on hotelle, kämpinguid, kohvikuid, ööklubisid, tenniseväljakuid ja kõike muud, millest üks Saksa, Itaalia või Ungari turist võiks unistada. Eestlasi me siin kohanud pole.
Täna ärkasin kell 8 ja muidugi oli Martin selle aja peale endale kuurortis asuvad olulised kohad selgeks teinud ja näiteks poest juba sarvesaiu toonud. Kohvi ei leidnud. Hommikupooliku vedelesime telgi ja rataste juures kilomeetreid ja kütuseliitreid kokku lugedes. Sõidetud 2900 km ja tangitud 129 liitrit. Martin luges ka GPSi manuaali, et ülejäänud teekond veidi kergemini sujuks. Kella 11 paiku suundusime oma kämpingust kuurorti keskusse, kus otsisime endale hilise hommikukohvi ja varajase lõunasöögi.


 Siin on palju käbisid ja  mulle millegipärast käbid meeldivad. Mul on kodus üks suur kotitäis käbisid. Eelmisel aastal panime mõned käbid mu kaasavõetud seljakotti ja Taivo ratta sadulale, sel aastal mul pole vist ruumi mitte ühegi käbi jaoks. Siiski on juba 4 ilusat käbikandidaati olemas ja ootavad, kas mõni neist mahub homme kohvrisse.
Ma ei ole ainus, kes käbisid noolib, siin on üks vilgas uudishimulik ja julge tegelane. Oravakene, keda juba mitu korda nägin, jooksis mulle päris lähedale siis kui tsiklid Pulasse minekuks käima panime. Uuris puu tagant, et mis imeloom see on, ise jooksis just tsikli kõrvalt mööda.

 Eirasime reeglit ATGATT (all the gear all the time) ehk kanna kogu varustust koguaeg. Palun ärge seda kodus proovige!
 
 Õhtusöögi tegime Pulas Jupiteri pitseerijas. Pisike radler ja veel pisem praad :)



Homme liigume Spliti poole ja ülehomme hakkame vaikselt tagasi tulema.

No comments:

Post a Comment