Pages

Tuesday, June 18, 2013

31.7.2012 Horvaatia reis vol 2

Eile alustasime hommikut Poola lõunapiirilt hommikul kell 9 ja päeva lõpetasime 12 tundi ja 559 km hiljem. Nii kui hommikul uksest välja astusime, hakkas vihma kallama ja panime kohe vihmariided selga. Neid saime päeva jooksul veel vähemalt 3l korral selga panna, sest enamus päevast pilvitas ja sadas. Poola on minu mälus alati sajune ja kõle. Saime hulganisti teetöid ja väikeste asulate läbimist "nautida". Korraks sattusime kogemata ühe linna raekoja platsile ning peale seda keerasime kolmekesi peateele BMW X5-le ette.
Õhtuks jõudsime Slovakkiasse ning panime oma telgi püsti järve kaldale kohas, mille leiab kaardilt üles Orlovi nime alt.Peale priimusel keedetud õhtusööki nautisid poisid sooja järvevett.
Et filmikaamera aku sai Poola lõunapoolseid teid filmides tühjaks, võtsin viimase voolu arvutist, et kaamerat laadida. Üldse kummitab meid pidev elektriprobleem, sest laadimist vajavad telefonid, GPSid, sidekomplektid, arvuti, filmikaamera ja fotokate akud.
Hommik võttis meid vastu järvele laskunud udu ja sooja päiksega. Uni oli sügav, kui välja arvata, et täpselt mu madratsi all telgi põhja alla oli üks putukas kinni jäänud, kes sealt meeleheitlikult välja püüdis saada :)
Tsiklid olid öösel ilusas kuuskedega palistatud looduslikus garaažis, kus ämblikud olid nad oma imepeenikese niidiga omavahel ära ühendanud :)
Et meil hommikusöögiks vett nappis, ei saanud me putru täna hommikul teha. Seepärast otsisime peale tankimist endale hommikusöögiks kena kohviku. See õnnestus meil suurepäraselt, sest sain seal imeodavalt maailma parimat pannkooki ja head kohvi peale viimati Läti Statoilis saadut. Samal ajal laadisime oma vidinad elektrit täis ja vaatasime eile filmitud materjali.
Peale hommikusööki võtsime suuna Tatrate poole. Kõrg-Tatrates näitas GPS 1200m üle merepinna. Nüüd juba on kurve, kus saab ennast arendada. Tsikliga sõites on palju aega oma mõtteid selgeks mõelda. Täna mägedes pausi ajal aga tsikli peal selitades leidsin ennast mõttelt: ise tulin siia... kodust hakkasin sõitma... ja jõudsin siia, Slovakkiasse, Kõrg-Tatratesse.. imelik...
Lõunasöögi hankisime aja kokkuhoiu mõttes Lidlist, kust ma hankisin muu hulgas ka 2 reguleeritavat mutrivõtit, millega lootsin tagaratta võlli kiikede küljest lahti keerata, mis aga siiski ei õnnestunud, sest Motoaidas keerati need viimati kinni padrunvõtmega ja sellega saab mutrid väga kõvasti kinni keerata. Mingi jama on ketiga ja tunne on, et võll on kiikede ja ka keti suhtes viltu, aga ehk homme õhtul saab meie võõrustaja Robert selle üle vaadata.
Praegu pikutame Senicas hotellis, pestud ja söönud ning joome veini. Homme Austria Alpid ja õhtuks Kiefersfeldenisse.